Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Warp boots?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mejner" data-source="post: 60535" data-attributes="member: 36249"><p>Ja, eller betalar vi överpriser för märken och marknadsföring?</p><p></p><p>Inte för att det har så stor betydelse men 700 org pris, 450 på "factory outlet".</p><p></p><p>Den här debatten reflekterar inte riktigt mina köpvanor. Har tex Billabong och Quiksilver neopren, custom Phukas-surfbräda (Baskiskt, sponsrar bla Sunny Garcia), Naish-kite, Flexdex-longboard (har iofs konkat, men sonsrade Kelly Slater), Randall II-trucks i mina andra sidledssporter. Kitebrädan är iofs hemmabyggd, sjuka överpriser på dom.</p><p></p><p>I golfen (sidledssport...) kör jag iofs på hyffsat billiga grejjer, men det är absolut ingen materialsport.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mejner, post: 60535, member: 36249"] Ja, eller betalar vi överpriser för märken och marknadsföring? Inte för att det har så stor betydelse men 700 org pris, 450 på "factory outlet". Den här debatten reflekterar inte riktigt mina köpvanor. Har tex Billabong och Quiksilver neopren, custom Phukas-surfbräda (Baskiskt, sponsrar bla Sunny Garcia), Naish-kite, Flexdex-longboard (har iofs konkat, men sonsrade Kelly Slater), Randall II-trucks i mina andra sidledssporter. Kitebrädan är iofs hemmabyggd, sjuka överpriser på dom. I golfen (sidledssport...) kör jag iofs på hyffsat billiga grejjer, men det är absolut ingen materialsport. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Warp boots?
Tillbaka
Topp