Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
warp longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snosan_91" data-source="post: 419292"><p>haha, tkr det e förjävla roligt när folk typ "ååååh, köp inte warp för att det är warp och bara töntar kör warp." Warp hit å warp dit, vem fan bryr sej? visst visst, alla coola killar kanske inte kör på warp.</p><p></p><p>fast det ä klart.. de kanske inte har de bästa grejjerna för longboard eller alla andra prylar de säljer men många säger nej till warp för att det står warp på brädorna. Tror inte noobisarna känner skillnad.</p><p></p><p>själv kör jag på en sector 9 som jag är nöjd med. Men köp en warp som första. Du har ju inget att jämnföra med + att du e nybörjare..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snosan_91, post: 419292"] haha, tkr det e förjävla roligt när folk typ "ååååh, köp inte warp för att det är warp och bara töntar kör warp." Warp hit å warp dit, vem fan bryr sej? visst visst, alla coola killar kanske inte kör på warp. fast det ä klart.. de kanske inte har de bästa grejjerna för longboard eller alla andra prylar de säljer men många säger nej till warp för att det står warp på brädorna. Tror inte noobisarna känner skillnad. själv kör jag på en sector 9 som jag är nöjd med. Men köp en warp som första. Du har ju inget att jämnföra med + att du e nybörjare.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
warp longboard
Tillbaka
Topp