Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
warp longboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiberteknologi" data-source="post: 441974" data-attributes="member: 75987"><p>neeej. för guds skull köp inte warp. dom duger inte ens till nybörjare.</p><p>Alla som ska köpa tänker, jag köper en warp och ser ifall det är kul. men då blir det absolut inte kul! Du kan värken svänga eller åka. </p><p>Ska du ta fart får du sparka nått så sjukt mycket mer än på en annan bräda! lägg ut 2000 spänn på en bräda. inget snack om saken.</p><p></p><p>Plus på alla andra negatva saker så har den oskönaste formen en bräda kan ha! om jag inte blandar ihop det nu, men tror att camer är när dom går ner i mitten på brädan, om man räknar på brädden. Detta kan vara gött då dom är konkava. men ha en platt bräda som är camber tycker jag personligen är det äckligaste som finns!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiberteknologi, post: 441974, member: 75987"] neeej. för guds skull köp inte warp. dom duger inte ens till nybörjare. Alla som ska köpa tänker, jag köper en warp och ser ifall det är kul. men då blir det absolut inte kul! Du kan värken svänga eller åka. Ska du ta fart får du sparka nått så sjukt mycket mer än på en annan bräda! lägg ut 2000 spänn på en bräda. inget snack om saken. Plus på alla andra negatva saker så har den oskönaste formen en bräda kan ha! om jag inte blandar ihop det nu, men tror att camer är när dom går ner i mitten på brädan, om man räknar på brädden. Detta kan vara gött då dom är konkava. men ha en platt bräda som är camber tycker jag personligen är det äckligaste som finns! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
warp longboard?
Tillbaka
Topp