warp???

warp???
ja, det tycker jag. men om du ska åka mycket fram över är det nog bättre att satsa på en nybörjar bräda från salomon eller nått. men om du bara ska åka en vecka om året så duger warp bra.

ha det gott

warp???
jo å d ä förmodligen 1 bra val. för warp KAN INTE va värre än crazy creeks som gör världens sämsta sportprylar. köp warp, å ge fan i crazy creek, för om du köp crazy creek så är risken enormt hög att du blir en såpagloende soffpotatis på livstid!!!

warp???
Tjena!
Warp är Stadiums "eget" märke, precis som Crazy Creek är Intersports. Det är helt ok kvalitet, men jag skulle nog satsa på något större märke.

warp???
Min ödmjuka åsikt är att om man bara tänker åka någon vecka om året skall man skita i att köpa en billig bräda och hyra något bra istället. Men om du absolut måste äga så köp en bra bräda på rea eller begagnat. Jag har en del att sälja, men hyra är ett bra alternativ.

Lycka till

warp???
Jepp - HYR. Ska du köpa, köp ett par sköna kängor som sitter bra. Åk gärna till en större ort där det finns bra ställen att prova på. Inte bara en jevla massa stepin, inget ont om det - men det ska finnas mkt att prova mellan.

Tillbaka
Topp