Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
warpdrive.se
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 458272" data-attributes="member: 53337"><p>HAHA helt underbar sida!!</p><p>denhär va störtskön:</p><p></p><p><ceflower> WOW har skördat ännu ett offer</p><p><ceflower> En kvinna (~40) kom in i butiken med sin son (10?) och köpte WOW.</p><p><ceflower> "Kul spel det där" sa jag till sonen</p><p><ceflower> "Näe, det är jag som ska ha det" säger mamman</p><p><ceflower> "Jasså?"</p><p><ceflower> "Jo, han klagar på att ingen någonsin spelar med honom, att han inte får spela i någon bra guild eller något. Så jag tänkte att jag kan ju spela med honom, det verkar vara ett trevligt spel!"</p><p><ceflower> Småpratar lite, visar sig att ungen är typ level 35 och har kört fast.</p><p><ceflower> Nåväl.</p><p><ceflower> Några veckor senare kommer de in igen för att köpa ett gamecard</p><p><ceflower> Jag råkar känna igen dem, så jag frågar lite försynt hur det har gått och om det är roligt att spela tillsammans.</p><p><ceflower> Sonen svarar: "Jo.. det var kul ett tag. Jag är nästan level 50 nu."</p><p><ceflower> han fortsätter: "Men vi spelar inte tillsammans längre, mamma är level 60 och spelar i någon bra guild som jag inte får vara med i"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 458272, member: 53337"] HAHA helt underbar sida!! denhär va störtskön: <ceflower> WOW har skördat ännu ett offer <ceflower> En kvinna (~40) kom in i butiken med sin son (10?) och köpte WOW. <ceflower> "Kul spel det där" sa jag till sonen <ceflower> "Näe, det är jag som ska ha det" säger mamman <ceflower> "Jasså?" <ceflower> "Jo, han klagar på att ingen någonsin spelar med honom, att han inte får spela i någon bra guild eller något. Så jag tänkte att jag kan ju spela med honom, det verkar vara ett trevligt spel!" <ceflower> Småpratar lite, visar sig att ungen är typ level 35 och har kört fast. <ceflower> Nåväl. <ceflower> Några veckor senare kommer de in igen för att köpa ett gamecard <ceflower> Jag råkar känna igen dem, så jag frågar lite försynt hur det har gått och om det är roligt att spela tillsammans. <ceflower> Sonen svarar: "Jo.. det var kul ett tag. Jag är nästan level 50 nu." <ceflower> han fortsätter: "Men vi spelar inte tillsammans längre, mamma är level 60 och spelar i någon bra guild som jag inte får vara med i" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
warpdrive.se
Tillbaka
Topp