Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Wäsa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChrilleN" data-source="post: 582109" data-attributes="member: 96998"><p>Jag väntar fortfarande på att dom ska uppdatera deras hemsida, jag går i skola där nere så ska fråga runt nu i veckan om någon vet något.</p><p>Jag skickade ett mejl för nån vecka sen och då fick jag till svar att dom jobbade för fullt med att lösa problemen och att det såg lovande ut, dom skulle meddela via deras hemsida om framtiden så fort dom fått ett konkret svar..</p><p></p><p>Hoppas att dom klarar sig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChrilleN, post: 582109, member: 96998"] Jag väntar fortfarande på att dom ska uppdatera deras hemsida, jag går i skola där nere så ska fråga runt nu i veckan om någon vet något. Jag skickade ett mejl för nån vecka sen och då fick jag till svar att dom jobbade för fullt med att lösa problemen och att det såg lovande ut, dom skulle meddela via deras hemsida om framtiden så fort dom fått ett konkret svar.. Hoppas att dom klarar sig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Wäsa
Tillbaka
Topp