Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Watea, Coomba, Pro Rider eller Seth?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fransosen" data-source="post: 394978" data-attributes="member: 66849"><p>Testade både Pro Rider och Seth (189 cm) i helgen i Hemsedal.</p><p></p><p>Så på hårt underlag (både offpist och i pist) så var det som förväntat Pro Ridern som kändes tryggast och stadigast. Bara att dundra på med andra ord. </p><p>Däremot hade jag det riktigt kul på Seth, blev positivt överraskad över hur bra grepp den hade samtidigt som den var riktigt rolig. Men den var inte lika trygg som Pro Ridern.</p><p>Om jag själv skulle välja skulle jag prioritera den mer varierade Seth framför Pro Rider.</p><p></p><p>Så det är väl bara att välja om det är full ladd som gäller eller mer lek-åkning....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fransosen, post: 394978, member: 66849"] Testade både Pro Rider och Seth (189 cm) i helgen i Hemsedal. Så på hårt underlag (både offpist och i pist) så var det som förväntat Pro Ridern som kändes tryggast och stadigast. Bara att dundra på med andra ord. Däremot hade jag det riktigt kul på Seth, blev positivt överraskad över hur bra grepp den hade samtidigt som den var riktigt rolig. Men den var inte lika trygg som Pro Ridern. Om jag själv skulle välja skulle jag prioritera den mer varierade Seth framför Pro Rider. Så det är väl bara att välja om det är full ladd som gäller eller mer lek-åkning.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Watea, Coomba, Pro Rider eller Seth?
Tillbaka
Topp