Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Waxning och Stålkant Slipning hur?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sgullers" data-source="post: 510497" data-attributes="member: 88465"><p>Tjena jag har ett par frågor om vilket wax som rekomenderas för att waxa brädan om man är ute efter jibb åkning och om någon har någon länk där dom visar på film hur man gör. Sen också jag har förstått att man slipar nosen och tailen då, men ska man slipa ner kanterna runt om nosen och tailen eller bara längst fram typ? Sen hur mycket ska man slipa ner på stålkanten?</p><p>Är tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sgullers, post: 510497, member: 88465"] Tjena jag har ett par frågor om vilket wax som rekomenderas för att waxa brädan om man är ute efter jibb åkning och om någon har någon länk där dom visar på film hur man gör. Sen också jag har förstått att man slipar nosen och tailen då, men ska man slipa ner kanterna runt om nosen och tailen eller bara längst fram typ? Sen hur mycket ska man slipa ner på stålkanten? Är tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Waxning och Stålkant Slipning hur?
Tillbaka
Topp