Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Weekend i alperna Mars 2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="huckelpuckel" data-source="post: 827995" data-attributes="member: 118420"><p>Håller på att planerna en resa till alperna i slutet av mars. Börjar dock nu inse att det känns krångligt, många timmar som försvinner på transporter, både tåg från flyg och buss till backe. </p><p></p><p>Jag söker efter ett alternativ då flyget näst intill landar i backen och transporterna så korta som möjligt? är detta bara ett svenskt fenomen eller finns det på sydligare breddgrader? Anledningen till att jag inte åker till något utav våra svenska skidorter är för att de besöker flera veckor årligen. Vill se något annat några dagar. </p><p></p><p>Budgeten ligger på runt 5-7000 (flyg, boende, liftkort, transporter)... vad får jag för detta och vart?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="huckelpuckel, post: 827995, member: 118420"] Håller på att planerna en resa till alperna i slutet av mars. Börjar dock nu inse att det känns krångligt, många timmar som försvinner på transporter, både tåg från flyg och buss till backe. Jag söker efter ett alternativ då flyget näst intill landar i backen och transporterna så korta som möjligt? är detta bara ett svenskt fenomen eller finns det på sydligare breddgrader? Anledningen till att jag inte åker till något utav våra svenska skidorter är för att de besöker flera veckor årligen. Vill se något annat några dagar. Budgeten ligger på runt 5-7000 (flyg, boende, liftkort, transporter)... vad får jag för detta och vart? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Weekend i alperna Mars 2011
Tillbaka
Topp