Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Weisssee?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pontan" data-source="post: 368900"><p>jag var där i början på mars så vet inget om jul/nyår, men ligger ju högt upp så det kan nog vaar rätt bra me snö. nästa all åkning sker ändå ovanför trädgränsen ändå. Skulle vilja åka tillbaka själv. är en ut av de coolaste ställen jag vart på om man ser till ren åkning. finns inte så mycket mer än berget. ligger som ingenstans känns det som. ha det så kul. vore balt o få en rapport där i från. kanke ska bege sig dit igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pontan, post: 368900"] jag var där i början på mars så vet inget om jul/nyår, men ligger ju högt upp så det kan nog vaar rätt bra me snö. nästa all åkning sker ändå ovanför trädgränsen ändå. Skulle vilja åka tillbaka själv. är en ut av de coolaste ställen jag vart på om man ser till ren åkning. finns inte så mycket mer än berget. ligger som ingenstans känns det som. ha det så kul. vore balt o få en rapport där i från. kanke ska bege sig dit igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Weisssee?
Tillbaka
Topp