Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
What´s Up?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1044731" data-attributes="member: 77701"><p>Ouch ja, BMT plus Kingpin är väl pengar som skulle räcka till både en och två skidresor. @xSooLx</p><p></p><p>Förresten, apropå onödigheter och koger och sånt – skulle herrarna säga att det är befogat att fylla igen luckan mellan TST 183 med Guardians och Kuro 175 med ett par K2 Remedy 117 (179, förra årets)? Har sett dem billigt on the nät och jag har ett par gamla Griffon liggande som jag skulle kunna slänga på dem.</p><p></p><p>Inte för att jag egentligen behöver ett par lagg till, men ja.. jag försöker övertala mig själv om att låta bli, skulle dock inte ha något emot en second opinion.</p><p>Kurona sparar jag mest för att jag någon gång i en mörk och avlägsen framtid har tänkt åka till Japan och de flyter som korkar, och även om TST är svinbra som varjedagsskida nio dagar av tio är det ibland dagar när jag velat ha något bredare men utan ohanterligheten på hårt/pistat som fullrocken på Kuro innebär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1044731, member: 77701"] Ouch ja, BMT plus Kingpin är väl pengar som skulle räcka till både en och två skidresor. @xSooLx Förresten, apropå onödigheter och koger och sånt – skulle herrarna säga att det är befogat att fylla igen luckan mellan TST 183 med Guardians och Kuro 175 med ett par K2 Remedy 117 (179, förra årets)? Har sett dem billigt on the nät och jag har ett par gamla Griffon liggande som jag skulle kunna slänga på dem. Inte för att jag egentligen behöver ett par lagg till, men ja.. jag försöker övertala mig själv om att låta bli, skulle dock inte ha något emot en second opinion. Kurona sparar jag mest för att jag någon gång i en mörk och avlägsen framtid har tänkt åka till Japan och de flyter som korkar, och även om TST är svinbra som varjedagsskida nio dagar av tio är det ibland dagar när jag velat ha något bredare men utan ohanterligheten på hårt/pistat som fullrocken på Kuro innebär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
What´s Up?
Tillbaka
Topp