Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
What´s Up?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1044745" data-attributes="member: 99032"><p>Första frågan: Ja, luckor är till för att fyllas, annars vore de inte just luckor..!</p><p></p><p>Andra stycket: Jag tror att du redan har svarat dig själv på den frågan, ge upp motståndet, fall för frestelsen- då blir du av med den.</p><p></p><p>Andra styckets andra del: Kan inte bidra med bättre synpunkter än de som är grundade av en översiktlig nätstudie, och därav tycker jag det ser ut som en ytterst lämplig luckfyllarkandidat. Nästan så jag skulle misstänka att många som väljer den t.o.m. skulle kunna ersätta både Tst:n och Kuron för huvuddelen av friåkning som 1sq, även om både Tst:n och Kuron har kvalitéer åt respektive håll som remedyn inte fyller.</p><p></p><p>Sammanfattning; go for it! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1044745, member: 99032"] Första frågan: Ja, luckor är till för att fyllas, annars vore de inte just luckor..! Andra stycket: Jag tror att du redan har svarat dig själv på den frågan, ge upp motståndet, fall för frestelsen- då blir du av med den. Andra styckets andra del: Kan inte bidra med bättre synpunkter än de som är grundade av en översiktlig nätstudie, och därav tycker jag det ser ut som en ytterst lämplig luckfyllarkandidat. Nästan så jag skulle misstänka att många som väljer den t.o.m. skulle kunna ersätta både Tst:n och Kuron för huvuddelen av friåkning som 1sq, även om både Tst:n och Kuron har kvalitéer åt respektive håll som remedyn inte fyller. Sammanfattning; go for it! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
What´s Up?
Tillbaka
Topp