Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
what what?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 827318" data-attributes="member: 90666"><p>Tack så mycket, du var till väldigt mycket hjälp.</p><p></p><p>Dock har jag hittat Smokin' som också verkar vara jäkligt intressant.</p><p></p><p>Just nu så lutar det åt Endeavor Color Rocker (åker väldigt sällan snabbt i pist) och Smokin' Houligan faktiskt.</p><p>Jag vill mest ha en rolig bräda som funkar till rails, lite mindre hopp och även bra i puder som jag skrev ovan.</p><p>Snackat lite om Smokin' med "Doughboy" och har kommit fram till att även Smokin' är ett klockrent märke och "smokin' jay" har en skön inställning till livet och till snowboardåkningen vilket är riktigt uppskattat.</p><p></p><p>Jag kan även passa på att fråga nu när jag ändå är i gång. Jag har en gammal Jennyus Rental 156 som är i gammal hederlig camber men så köpte jag en Step Child Jibstick 153 förra året och har aldrig varit så nöjd över en bräda i hela mitt liv. Så nu till frågan, vad är den egentliga skillnaden på camber och rocker förutom spannet? Jag tänkte även ta något teståk med min camberbräda och se först hur det kändes att åka på camber och sedan utesluta diverse spann, eller kanske bara upptäcka att camber är roligt att åka det med?! Då jag har åkt med rocker en hel säsong (09/10) så tyckte jag personligen att det var sjukt mycket roligare med rocker än camber, vet inte om det ska vara så eller ej, kan detta bara vara min personliga uppfattning eller ska det vara så? :P </p><p></p><p>Tack sam för svar än en gång..</p><p>//Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 827318, member: 90666"] Tack så mycket, du var till väldigt mycket hjälp. Dock har jag hittat Smokin' som också verkar vara jäkligt intressant. Just nu så lutar det åt Endeavor Color Rocker (åker väldigt sällan snabbt i pist) och Smokin' Houligan faktiskt. Jag vill mest ha en rolig bräda som funkar till rails, lite mindre hopp och även bra i puder som jag skrev ovan. Snackat lite om Smokin' med "Doughboy" och har kommit fram till att även Smokin' är ett klockrent märke och "smokin' jay" har en skön inställning till livet och till snowboardåkningen vilket är riktigt uppskattat. Jag kan även passa på att fråga nu när jag ändå är i gång. Jag har en gammal Jennyus Rental 156 som är i gammal hederlig camber men så köpte jag en Step Child Jibstick 153 förra året och har aldrig varit så nöjd över en bräda i hela mitt liv. Så nu till frågan, vad är den egentliga skillnaden på camber och rocker förutom spannet? Jag tänkte även ta något teståk med min camberbräda och se först hur det kändes att åka på camber och sedan utesluta diverse spann, eller kanske bara upptäcka att camber är roligt att åka det med?! Då jag har åkt med rocker en hel säsong (09/10) så tyckte jag personligen att det var sjukt mycket roligare med rocker än camber, vet inte om det ska vara så eller ej, kan detta bara vara min personliga uppfattning eller ska det vara så? :P Tack sam för svar än en gång.. //Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
what what?!
Tillbaka
Topp