Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag ska sticka..
har kollat en hel del längeheter..jag och två killkompisar som jag inte känner så väl ska sticka i januari... har aldrig vart där men snacka med en kille om vart man typ bör bo och sånt... vad kostade ett säsongskort? Vi är helt fast beslutna om att åka så det vore skit bra att snacka lite mer er som redan vart där en gång.. hur fixa ni boende förra året?
Är vi 5 pers vore vi kunna hitta en egen lägenhet utan problem... vore schysst att ha de klart innan man åker dit... har ni köpt flygbiljett? vet ni vilka som är billigast?
Ni kan väl höra av er.. antingen maila på
Sofie_linda@hotmail.com
tjena... har precis tröttnat på jobbet.... så är super på och dela lägenhet... Hur mycket pengar har ni sparat ihop vet inte om mina 20 räcker så långt....
borde kanske jobba lite....
aja om jag verkar som en reko kille så hör av er ..... annars syns vi i offpisten.....
Tjenare! Jag och min polare Peter är i San Diego nu och drar upp till Canada i slutet på Januari där vi hoppas på ett jobb för att stanna säsongen ut. Vi behöver därför nånstans att bo, vi vore grymt glada om ni hörde av er.
Hej!
Jag laste erat forum. Och ar mer an super sugen! Jag ar for tillfallet i Texas. Jag har rest ett bra tag i Usa nu. Men ar sugen pa att stanna upp ett tag. Aka skidor och jobba lite. Om Det fortfarande ar ledigt sa hor av er!!