Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 05/06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kroxelikrax" data-source="post: 116351" data-attributes="member: 51847"><p>har precis kommit hem från 8 månader i australien och har därför haft sommar i snart ett och ett halvt år och nu kliar det i brädfötterna ordentligt. Har beslutat att skjuta upp mitt intåg till studierna i förmån för en brädresa. fann denna tråd och den verkar för mig högaktuell! </p><p></p><p>siktar nog in mig på att vara borta från svea mellan jan-april/maj. Tänkte nog mest bara slappa där i och med att arbetsvisa känns svårt att få tag på eftersom endast 100 visum delas ut per år. Kommer att bevaka denna tråd stenhårt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kroxelikrax, post: 116351, member: 51847"] har precis kommit hem från 8 månader i australien och har därför haft sommar i snart ett och ett halvt år och nu kliar det i brädfötterna ordentligt. Har beslutat att skjuta upp mitt intåg till studierna i förmån för en brädresa. fann denna tråd och den verkar för mig högaktuell! siktar nog in mig på att vara borta från svea mellan jan-april/maj. Tänkte nog mest bara slappa där i och med att arbetsvisa känns svårt att få tag på eftersom endast 100 visum delas ut per år. Kommer att bevaka denna tråd stenhårt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 05/06
Tillbaka
Topp