Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 05/06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kroxelikrax" data-source="post: 116370" data-attributes="member: 51847"><p>Ja, nu har man iaf skaffat sig ett jobb fram till årsskiftet vilket innebär att suget för whistler har ökat rejält. Har dock en hel del frågor ang. denna resa.. Har inte bummat förut och har inte alltför stor koll på vad utgifterna kan ligga runt, vore skoj att höra av er som varit där tidigare hur mkt man behöver per månad alt. hur mkt som totalt gått åt för era tidigare vistelser. Vill verkligen till dit men vet ej riktigt om mina pengar kommer hålla mig borta från sverige tillräckligt länge.. Skulle vilja stanna mellan ca jan -apr. Har ingen att resa med än och har inte forskat så mkt i boende men skulle gärna hänga med någon om någon har liknande tidsplaner som mig. </p><p></p><p>så som jag kanske tänkte mig en budget så ser den ut så här ung.</p><p></p><p>flygresa vancover t.o.r. ca 7000 kr</p><p></p><p>liftkort ca 11000 kr</p><p></p><p>sedan på boende + mat ca 9000 kr/månad.</p><p></p><p>är det realistiskt?</p><p></p><p>/hannes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kroxelikrax, post: 116370, member: 51847"] Ja, nu har man iaf skaffat sig ett jobb fram till årsskiftet vilket innebär att suget för whistler har ökat rejält. Har dock en hel del frågor ang. denna resa.. Har inte bummat förut och har inte alltför stor koll på vad utgifterna kan ligga runt, vore skoj att höra av er som varit där tidigare hur mkt man behöver per månad alt. hur mkt som totalt gått åt för era tidigare vistelser. Vill verkligen till dit men vet ej riktigt om mina pengar kommer hålla mig borta från sverige tillräckligt länge.. Skulle vilja stanna mellan ca jan -apr. Har ingen att resa med än och har inte forskat så mkt i boende men skulle gärna hänga med någon om någon har liknande tidsplaner som mig. så som jag kanske tänkte mig en budget så ser den ut så här ung. flygresa vancover t.o.r. ca 7000 kr liftkort ca 11000 kr sedan på boende + mat ca 9000 kr/månad. är det realistiskt? /hannes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 05/06
Tillbaka
Topp