Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler 05/06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jeenyus" data-source="post: 132267" data-attributes="member: 36269"><p>du!</p><p></p><p>du som vill bo med oss i Whistler denna säsong kontakta mig!</p><p></p><p></p><p>vi har boende från januari till och med sista april för totalt 5 pers.</p><p></p><p>lyan består av 2 sovrum, ett vardagsrum, ett stort kök och ett badrum. </p><p>Det finns kabel-Tv, dvd, vedkamin, internet, golvvärme, egen snöskottare, tillgång till grill m.m.</p><p></p><p>Utöver detta får du ett annars fint boende med gott om plats och vi bor i ett hus som har delats upp i</p><p>olika lägenheter. </p><p>Vår lägenhet är "the owners suite" där annars hyresvärden bor när han nyttjar huset så det är bra standard.</p><p></p><p>Ett stort plus är att du får bo med oss 4 trevliga pojkar!</p><p></p><p>Boendet ligger i Whistler Cay, så det är ca 10 min med gång ifrån centrum.</p><p></p><p>låter det intressant? </p><p></p><p>kontakta mig!</p><p></p><p>Bilder på stället finns!</p><p></p><p>ses! /Johannes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jeenyus, post: 132267, member: 36269"] du! du som vill bo med oss i Whistler denna säsong kontakta mig! vi har boende från januari till och med sista april för totalt 5 pers. lyan består av 2 sovrum, ett vardagsrum, ett stort kök och ett badrum. Det finns kabel-Tv, dvd, vedkamin, internet, golvvärme, egen snöskottare, tillgång till grill m.m. Utöver detta får du ett annars fint boende med gott om plats och vi bor i ett hus som har delats upp i olika lägenheter. Vår lägenhet är "the owners suite" där annars hyresvärden bor när han nyttjar huset så det är bra standard. Ett stort plus är att du får bo med oss 4 trevliga pojkar! Boendet ligger i Whistler Cay, så det är ca 10 min med gång ifrån centrum. låter det intressant? kontakta mig! Bilder på stället finns! ses! /Johannes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler 05/06
Tillbaka
Topp