Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler -05
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wannabe" data-source="post: 75800" data-attributes="member: 41818"><p>Tjenare, siktar på att ta mig dit i november och stanna till början av maj.</p><p>söker åxå folk att dela boende och åkning med.</p><p>gjort en säsong i alperna innan.</p><p></p><p>har sökt working visa så jag satsar på att jobba kvällar och åka dagar.</p><p>föredrar hika upp och åka stora snöfält ner före pist och i värsta fall kan jag väl ligga och sola i snowparken.</p><p></p><p>inte så kinkig på boende, men ju närmare desto bättre! hoppas på att man kanske kan köpa nån bil i Vancouver o sälja när säsongen är slut.</p><p>är du(eller någon annan) intresserad så kan ni väl skicka ett mail till:wannabeskibum@hotmail.com</p><p>///Håkan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wannabe, post: 75800, member: 41818"] Tjenare, siktar på att ta mig dit i november och stanna till början av maj. söker åxå folk att dela boende och åkning med. gjort en säsong i alperna innan. har sökt working visa så jag satsar på att jobba kvällar och åka dagar. föredrar hika upp och åka stora snöfält ner före pist och i värsta fall kan jag väl ligga och sola i snowparken. inte så kinkig på boende, men ju närmare desto bättre! hoppas på att man kanske kan köpa nån bil i Vancouver o sälja när säsongen är slut. är du(eller någon annan) intresserad så kan ni väl skicka ett mail till:wannabeskibum@hotmail.com ///Håkan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler -05
Tillbaka
Topp