Whistler... 06/07 Boende för 2 pers finnes..

qvenner

Ny medlem
Har som rubriken kanske är ganska tydlig med boende i Whistler och behöver 2 pers till som e sugna. Vi kommer att bo 5 pers i en lägenhet som har tillgång till en jakuzzi. Hyran ligger på 4000/månad o vi kommer att vara där December till Maj.

Hör av er om ni e sugna.

Q

Hej!
Lite för tidigt för mig att säga att jag och kompisen är på...Vi har lite problem med att få ledigt från jobbet utan att behöva säga upp oss...OM det löser sig, och vi hittar nån simpel språkkurs så vi får tjänstledigt, är det möjligt att vi är med! Jag kan inte svara garanterat förrän runt Juli-> tyvärr
Om det blir aktuellt hör jag av mig till dig igen!

Mvh: Emil
emil.rydell@volvo.com

Hej!

Jag har också planer på Whistler. (språkkurs)

Inte säkert än. beror mycket på ekonomi och dylikt.

Blir det säkert kan jag höra av mig igen. Vet under slutet av maj.

MVH Erik

johansson_87@msn.com

Det är väl likadant för mig, beror helt på om ajg får jobb eller inte (för att jobba ihop cashen här hemma), och hur mycket polare kan bestämma sig.

Men jag har också planer på att åka dit. (Sprit och snö-kurs)

Men vi har ju snackat lite förrut och jag hör av mig liksom ovanstående om det börjar närma sig ett definitivt svar...

/C

Slänger in en fråga här.

Var hittar ni språkkurser mm som är bra, eller vilka rekommenderar ni. Skall jag ta kontakt med mitt universitet?

kika på google... skriv språkkurs + whistler eller liknande...kommer upp en hel massa träffar... vissa e på egen bekostnad men de finns en del som man får studiemedel för..

JAg har läst det här inlägget många ggr och jag har vart intresserad länge.

När behöver ni ha ett bestämt svar??

Inte intresserade. Men! vi kommer också... så ska vi boka en bira helt enkelt?

cinco cinco

/mjau

hej! vi e två grabbar som e intresserade av detta. men måste veta lite mer, typ läge, rumsfördelning o lite annat vore trevligt med ett litet mail om du har tid.

Tillbaka
Topp