Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler -06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nat" data-source="post: 124630" data-attributes="member: 49235"><p>tja, tänkte bara kolla om det är någon som ska till whistler i vinter.</p><p>ska eventuellt åka med några danskar... jag fattar helt enkelt inte vad dom säger så det vore nice o snacka lite om resan med nån man förstår, If you know what I mean! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>nån som har bra pris på flyg o sånt??</p><p></p><p>chip o hej / n</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nat, post: 124630, member: 49235"] tja, tänkte bara kolla om det är någon som ska till whistler i vinter. ska eventuellt åka med några danskar... jag fattar helt enkelt inte vad dom säger så det vore nice o snacka lite om resan med nån man förstår, If you know what I mean! ;) nån som har bra pris på flyg o sånt?? chip o hej / n [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler -06
Tillbaka
Topp