Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler -06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nat" data-source="post: 124921" data-attributes="member: 49235"><p>hej alla...</p><p></p><p>jag behöver en person till som vill bo med oss i whistler vinter 2006.</p><p>huset är stort och fräsht och centralt, kostar ca 19000:- för 6 månader från 1 november till 1 juni.</p><p></p><p>som det ser ut nu är det 10 danskar och jag... trycket är stort så hör av dig snarast möjligt till mig </p><p></p><p>nathaliegustaf@hotmail.com eller till Carl, en av de danska: quiks@jubii.dk</p><p></p><p>ha det fint pussiluss/ nathalie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nat, post: 124921, member: 49235"] hej alla... jag behöver en person till som vill bo med oss i whistler vinter 2006. huset är stort och fräsht och centralt, kostar ca 19000:- för 6 månader från 1 november till 1 juni. som det ser ut nu är det 10 danskar och jag... trycket är stort så hör av dig snarast möjligt till mig nathaliegustaf@hotmail.com eller till Carl, en av de danska: quiks@jubii.dk ha det fint pussiluss/ nathalie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler -06
Tillbaka
Topp