Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 07/08, Officiella boende tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 362081" data-attributes="member: 49358"><p>Utveckla det där gärna med att man får pröjsa 2000kr mer. För liftkortet kostar ca 9000kr och då är det early bird priset jag menar. </p><p></p><p>För övrigt kan jag säga att det finns massa olika jobb inom intrawest på bergen. Alla har nog en sak gemensamt och det är VÄLDIGT LITE ÅKTID.</p><p>CrazyKruse jobbade på The Chic Pea förra vintern och han fick inte så värst mkt åkt. Så försök att fixa ngt annat jobb än ett jobb på ett berg. </p><p></p><p>Kan tipsa om att försöka få jobb på mataffären ute i Alpine Meadows. 2 av dom ja hängde med förra året jobbade där. Chefen va riktigt sjysst och försökte så gott det gick att fixa kvällsskift åt dom grabbarna så att dom kunde åka så mkt skidor som möjligt. En annan bra sak är att det är mest locals som handlar där så det är bara att börja snacka lite med dom så kan man säkert få hänga med och åka med dom. Dom vet ju trots allt massa spots som inte är så lätta att hitta på egen hand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 362081, member: 49358"] Utveckla det där gärna med att man får pröjsa 2000kr mer. För liftkortet kostar ca 9000kr och då är det early bird priset jag menar. För övrigt kan jag säga att det finns massa olika jobb inom intrawest på bergen. Alla har nog en sak gemensamt och det är VÄLDIGT LITE ÅKTID. CrazyKruse jobbade på The Chic Pea förra vintern och han fick inte så värst mkt åkt. Så försök att fixa ngt annat jobb än ett jobb på ett berg. Kan tipsa om att försöka få jobb på mataffären ute i Alpine Meadows. 2 av dom ja hängde med förra året jobbade där. Chefen va riktigt sjysst och försökte så gott det gick att fixa kvällsskift åt dom grabbarna så att dom kunde åka så mkt skidor som möjligt. En annan bra sak är att det är mest locals som handlar där så det är bara att börja snacka lite med dom så kan man säkert få hänga med och åka med dom. Dom vet ju trots allt massa spots som inte är så lätta att hitta på egen hand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 07/08, Officiella boende tråden
Tillbaka
Topp