Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HNRKK" data-source="post: 798331"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag och min bättre hälft tänkte spendera en tid i Whistler i vinter. Antaligen blir det januari - april. Känns som man kan få mer najs boende om man är flera som delar så om det finns några andra sköna lirare som tänkte sig ungefär samma tidsperiod så hör gärna av er med PM här eller till heenke@live.se. Våran plan är att inte jobba utan bara åka skidor och ha det gött!</p><p></p><p>Peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HNRKK, post: 798331"] Hej, Jag och min bättre hälft tänkte spendera en tid i Whistler i vinter. Antaligen blir det januari - april. Känns som man kan få mer najs boende om man är flera som delar så om det finns några andra sköna lirare som tänkte sig ungefär samma tidsperiod så hör gärna av er med PM här eller till heenke@live.se. Våran plan är att inte jobba utan bara åka skidor och ha det gött! Peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler 10/11
Tillbaka
Topp