Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2005/2006.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Juice_Mannen_Hugo" data-source="post: 118267" data-attributes="member: 46126"><p>Jag och två polare är i ungefär samma situation som dig Johnett.. Vi ska till Whistler i vinter. Vi är lite oense i gruppen. En vill bara åka i två-tre månader medan jag och den andra siktar på en hel säsong. Har pengar så det räcker för två-tre månader nu men skulle behöva jobba där för att har råd med en hel säsong. </p><p></p><p>Som talesman för vår lilla grupp kan jag säga att vi är mycket intresserade. Om det inte finns plats för alla oss tre hos dig kanske du kan dela med dig vilken sida du kan fixa boende på. Min mail finns är doc_greenthumb@msn.com</p><p></p><p>Vi är 99% säkra..Det enda som kan stoppa mig benbrott och liknande.</p><p></p><p>Min två kompisar är signelinho och herring här på freeride..</p><p></p><p>Ha d..//Hugo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Juice_Mannen_Hugo, post: 118267, member: 46126"] Jag och två polare är i ungefär samma situation som dig Johnett.. Vi ska till Whistler i vinter. Vi är lite oense i gruppen. En vill bara åka i två-tre månader medan jag och den andra siktar på en hel säsong. Har pengar så det räcker för två-tre månader nu men skulle behöva jobba där för att har råd med en hel säsong. Som talesman för vår lilla grupp kan jag säga att vi är mycket intresserade. Om det inte finns plats för alla oss tre hos dig kanske du kan dela med dig vilken sida du kan fixa boende på. Min mail finns är doc_greenthumb@msn.com Vi är 99% säkra..Det enda som kan stoppa mig benbrott och liknande. Min två kompisar är signelinho och herring här på freeride.. Ha d..//Hugo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2005/2006.
Tillbaka
Topp