Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2006/2007
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="qvenner" data-source="post: 131563" data-attributes="member: 40861"><p>Kanske lite väl tidigt att dra igång denna diskutionen men ändå. Jag kommer åka till Whistler nästa år och är på jakt efter polare att åka med. Hade varit grymt om vi kan fixa ihop en 5-6 st så att boendet kan vara grymt men inte kosta halva rekassan!</p><p></p><p>Hade tänkt att jag skulle vara där HELA säsongen! D.v.s Typ November till typ Maj.</p><p></p><p>Skicka meddelanden om ni är intresserade. Ju tidigare man börjar planera desto bättre blir det!</p><p></p><p>Jag e brädåkare men jag dömer ingen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Q</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qvenner, post: 131563, member: 40861"] Kanske lite väl tidigt att dra igång denna diskutionen men ändå. Jag kommer åka till Whistler nästa år och är på jakt efter polare att åka med. Hade varit grymt om vi kan fixa ihop en 5-6 st så att boendet kan vara grymt men inte kosta halva rekassan! Hade tänkt att jag skulle vara där HELA säsongen! D.v.s Typ November till typ Maj. Skicka meddelanden om ni är intresserade. Ju tidigare man börjar planera desto bättre blir det! Jag e brädåkare men jag dömer ingen :) Q [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2006/2007
Tillbaka
Topp