Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler 2011, behöver lite tips.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 626231" data-attributes="member: 49358"><p>Vädret i mars i whistler....jadu..den är inte lätt den. Det går ju mot våren då och eftersom whistler är så kustnära så kan man få allt från feta dump till regn till toppen så man kan inte vara helt säker på att det kommer vara bra. Mars är iofs oftast en väldigt pålitlig månad för snö i de flesta orterna i BC men som sagt kan whistler visa sig det bästa eller det sämsta någonsin.</p><p></p><p>För boende så bör ni kolla upp det fort. Finns en tidning i whistler som jag har för mig heter Pique, eller ngt i den stilen, där man brukar kunna hitta boende till "rimliga" priser. Annars så finns det alltid Hilton <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Vart i whistler man ska bo.. ja eftersom ni ska vara där så pass kort tid föreslår jag att ni försöker hålla er centralt iaf. Finns ju såklart skidbussar som går rätt ofta och täcker upp rätt stora områden men för 12 dagars åkning så skulle jag vilaj bo i village <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Kolla igenom forumet och sök efter whistler. Finns säkert över 100 trådar som behandlar allt ni vill veta.</p><p></p><p>Peas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 626231, member: 49358"] Vädret i mars i whistler....jadu..den är inte lätt den. Det går ju mot våren då och eftersom whistler är så kustnära så kan man få allt från feta dump till regn till toppen så man kan inte vara helt säker på att det kommer vara bra. Mars är iofs oftast en väldigt pålitlig månad för snö i de flesta orterna i BC men som sagt kan whistler visa sig det bästa eller det sämsta någonsin. För boende så bör ni kolla upp det fort. Finns en tidning i whistler som jag har för mig heter Pique, eller ngt i den stilen, där man brukar kunna hitta boende till "rimliga" priser. Annars så finns det alltid Hilton ;) Vart i whistler man ska bo.. ja eftersom ni ska vara där så pass kort tid föreslår jag att ni försöker hålla er centralt iaf. Finns ju såklart skidbussar som går rätt ofta och täcker upp rätt stora områden men för 12 dagars åkning så skulle jag vilaj bo i village :) Kolla igenom forumet och sök efter whistler. Finns säkert över 100 trådar som behandlar allt ni vill veta. Peas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler 2011, behöver lite tips.
Tillbaka
Topp