Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosslins" data-source="post: 1009337" data-attributes="member: 142511"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Har även jag tänkt bege mig till Whistler under kommande säsong för att jobba och åka skidor. </p><p></p><p>Har försökt läsa lite kring vad som gäller med arbetsvisum etc och det verkar onekligen som att man behöver ett visum för att få jobba där. Vart man ska ansöka och mer exakt vad man ska ansöka till är dock suddigare. Har hittat att det finns något sorts Sweden Youth Exchange Program som innebär att man inte behöver ha något jobb klart (vilket det verkar som att man måste för ett vanligt arbetsvisum). Någon här som vet något om det här?</p><p></p><p>/Jakob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosslins, post: 1009337, member: 142511"] Tjenare! Har även jag tänkt bege mig till Whistler under kommande säsong för att jobba och åka skidor. Har försökt läsa lite kring vad som gäller med arbetsvisum etc och det verkar onekligen som att man behöver ett visum för att få jobba där. Vart man ska ansöka och mer exakt vad man ska ansöka till är dock suddigare. Har hittat att det finns något sorts Sweden Youth Exchange Program som innebär att man inte behöver ha något jobb klart (vilket det verkar som att man måste för ett vanligt arbetsvisum). Någon här som vet något om det här? /Jakob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2013/2014
Tillbaka
Topp