Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidarn" data-source="post: 1010544" data-attributes="member: 93850"><p>Hej alla grabz and galz!</p><p></p><p>Även jag ska bege mig över atlanten för att söka lyckan om puder i landet av björnar och beliebers!</p><p>Har avslutat min visumansökan och väntar in svar. Jag kommer jobba och såklart åka skidor under hela säsongen. Tyvärr bangade mina deppiga vänner på att haka på eller hela historien är mycket luddig, men men. </p><p>Detta leder till att jag söker någon/några att dela boende med!</p><p></p><p>Kontaktanonns:</p><p></p><p>Glad kille på 18 jordsnurr som tycker om att åka skidor och drick bärtz. </p><p>Ganska bra på att hålla rent omkring sig och kommer inte sno varken dina ägg eller din mjölk på morgonen</p><p></p><p>Svara om jag låter som rumskamratsmaterial!</p><p></p><p>Fred ut <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidarn, post: 1010544, member: 93850"] Hej alla grabz and galz! Även jag ska bege mig över atlanten för att söka lyckan om puder i landet av björnar och beliebers! Har avslutat min visumansökan och väntar in svar. Jag kommer jobba och såklart åka skidor under hela säsongen. Tyvärr bangade mina deppiga vänner på att haka på eller hela historien är mycket luddig, men men. Detta leder till att jag söker någon/några att dela boende med! Kontaktanonns: Glad kille på 18 jordsnurr som tycker om att åka skidor och drick bärtz. Ganska bra på att hålla rent omkring sig och kommer inte sno varken dina ägg eller din mjölk på morgonen Svara om jag låter som rumskamratsmaterial! Fred ut <3 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2013/2014
Tillbaka
Topp