Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liselottewiklund" data-source="post: 1017668" data-attributes="member: 143775"><p>Hey Liselotte heter jag och säsongade min första säsong i whistler förra året ! Åker tillbaka för en till säsong i oktober ! Först av allt tycker jag att alla ni som har bokat hemresa i slutet av säsongen ändrar den redan nu ! Sommaren i whis är fantastisk! Som många säger där borta : man kommer hit för vintern stannar för sommaren. vintermänniska som jag är trodde jag aldrig på det där. Men tro på fan, jag åker tillbaka för att kunna vara där på sommaren ! </p><p></p><p>Förra året hade vi grymma svenska träffar de flesta fredagarna på Merlins, en krog vid blackcomb. Och detta tycker jag att de ska fortsättas med ! Där spelade alltid ett band som hette hairfarmers, som älskade svenskar och vi älskade dem. Då spelade de svenska låtar och vi stod på borden. </p><p></p><p>Har ni några frågor om ställen att hänga på, vart man ska söka jobb m.m tveka inte på att höra av er till mig så kan jag hjälpa er så gott ja kan ! Och så tycker jag självklart att vi alla ska ta en bärs när ni kommer ner till whistler !! Säsongen kommer bli så jävla fet, förvänta er tidiga mornar stående i lång kö för fresh tracks i backen, prommenader hem från Bills som ni undra hur fan ni kom hem, feta häng, grymma människor och oändligt jävla mycket kul !! Ser fram emot att träffa er med en öl i handen och pjäxorna på fötterna !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liselottewiklund, post: 1017668, member: 143775"] Hey Liselotte heter jag och säsongade min första säsong i whistler förra året ! Åker tillbaka för en till säsong i oktober ! Först av allt tycker jag att alla ni som har bokat hemresa i slutet av säsongen ändrar den redan nu ! Sommaren i whis är fantastisk! Som många säger där borta : man kommer hit för vintern stannar för sommaren. vintermänniska som jag är trodde jag aldrig på det där. Men tro på fan, jag åker tillbaka för att kunna vara där på sommaren ! Förra året hade vi grymma svenska träffar de flesta fredagarna på Merlins, en krog vid blackcomb. Och detta tycker jag att de ska fortsättas med ! Där spelade alltid ett band som hette hairfarmers, som älskade svenskar och vi älskade dem. Då spelade de svenska låtar och vi stod på borden. Har ni några frågor om ställen att hänga på, vart man ska söka jobb m.m tveka inte på att höra av er till mig så kan jag hjälpa er så gott ja kan ! Och så tycker jag självklart att vi alla ska ta en bärs när ni kommer ner till whistler !! Säsongen kommer bli så jävla fet, förvänta er tidiga mornar stående i lång kö för fresh tracks i backen, prommenader hem från Bills som ni undra hur fan ni kom hem, feta häng, grymma människor och oändligt jävla mycket kul !! Ser fram emot att träffa er med en öl i handen och pjäxorna på fötterna ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2013/2014
Tillbaka
Topp