Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hackihalume" data-source="post: 1019629" data-attributes="member: 102092"><p>tjena! Snubbe på 25 basst söker boende i Whistler. Tänkte glida dit i början på november men är jävligt flexibel när det kommer till datum, flyg, tid, plats, baksidalår och kropp. Är det någon som är sugen på att dela boende eller har ett boende som behöver fyllas så är jag där. Jag kommer glida dit själv så om någon är sugen på att ha en hålla i handen när flyget lyfter eller bara nån att ljuga med innan man kliver på planet kan ju dra iväg ett pm.</p><p>Hasta luego</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hackihalume, post: 1019629, member: 102092"] tjena! Snubbe på 25 basst söker boende i Whistler. Tänkte glida dit i början på november men är jävligt flexibel när det kommer till datum, flyg, tid, plats, baksidalår och kropp. Är det någon som är sugen på att dela boende eller har ett boende som behöver fyllas så är jag där. Jag kommer glida dit själv så om någon är sugen på att ha en hålla i handen när flyget lyfter eller bara nån att ljuga med innan man kliver på planet kan ju dra iväg ett pm. Hasta luego [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2013/2014
Tillbaka
Topp