Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maleneriksson" data-source="post: 1021103" data-attributes="member: 142998"><p>Tjena folket! Jag heter Malin och söker någon/några att bo med under säsongen. Är väldigt öppen för förslag och inte speciellt kräsen alltså. Jag reser ensam här från Sverige den 30:e november och stannar till slutet av april ungefär! Tänkte jobba också (har inget jobb än, men arbetsvisum). Inte för att verka creepy, men det vore ett stort plus om det är någon tjej med i boendet, hehe. Men det är nog det enda önskemålet (....kravet.. närå, vore bara kul)! </p><p></p><p>Skicka gärna PM om ni har en plats över! Ha det nice!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maleneriksson, post: 1021103, member: 142998"] Tjena folket! Jag heter Malin och söker någon/några att bo med under säsongen. Är väldigt öppen för förslag och inte speciellt kräsen alltså. Jag reser ensam här från Sverige den 30:e november och stannar till slutet av april ungefär! Tänkte jobba också (har inget jobb än, men arbetsvisum). Inte för att verka creepy, men det vore ett stort plus om det är någon tjej med i boendet, hehe. Men det är nog det enda önskemålet (....kravet.. närå, vore bara kul)! Skicka gärna PM om ni har en plats över! Ha det nice! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler 2013/2014
Tillbaka
Topp