Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler/Banff 26:e-9:E
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pirlo" data-source="post: 134335" data-attributes="member: 42964"><p>Tjena</p><p>Är det någon som bor i Whistler eller Banff som har lust att låta mig och min bror sova på golvet från den 26:e december till den 9:e Januari.</p><p>Vi kommer att komma uppifrån Yukon territories den 26:e och tänkte att vi ville hinna med lite skidåkning i de här områdena innan vi åker hem.</p><p>Vi tar i stort sett vad som helst och hjälper till att betala hyran.</p><p></p><p>Vi är killar och är 19 och 21 år gammla. Jag har själv bott i Kanada tidigare och min bror har bott i australien.</p><p></p><p>ALLT är av intresse.</p><p></p><p>Tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pirlo, post: 134335, member: 42964"] Tjena Är det någon som bor i Whistler eller Banff som har lust att låta mig och min bror sova på golvet från den 26:e december till den 9:e Januari. Vi kommer att komma uppifrån Yukon territories den 26:e och tänkte att vi ville hinna med lite skidåkning i de här områdena innan vi åker hem. Vi tar i stort sett vad som helst och hjälper till att betala hyran. Vi är killar och är 19 och 21 år gammla. Jag har själv bott i Kanada tidigare och min bror har bott i australien. ALLT är av intresse. Tack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler/Banff 26:e-9:E
Tillbaka
Topp