Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler / BC säsong 07/08 ngn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jeenyus" data-source="post: 342262" data-attributes="member: 36269"><p>mitt tips: stanna längre än april. våren e så fin där!</p><p></p><p>vi stack hem typ 24 april första året jag var i whistler och då hade jag sån sjuk ångest över att jag inte stannade till slutet av maj.</p><p>det gjorde jag i år och det var fint, massa bbq på eftermiddagen, sola vid sjöarna, åka snowboard i jeans och tshirt.</p><p>det var ca 30 grader nåra av dagarna vi var där nu i maj, och jag snackade med en polare som e kvar fortfarande för någon dag sen och då var det 38 grader och sol nere i dalen. det är rätt sjukt, tänk vad nice det är på glaciären då.. fyyyy.</p><p></p><p>angående boenden så e det inga problem att fixa så länge man inte kommer dit i februari och ska fixa boende på plats så är det värre. är man bara ute i relativt god tid (oktober-november) så är det lätt att ordna boendet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jeenyus, post: 342262, member: 36269"] mitt tips: stanna längre än april. våren e så fin där! vi stack hem typ 24 april första året jag var i whistler och då hade jag sån sjuk ångest över att jag inte stannade till slutet av maj. det gjorde jag i år och det var fint, massa bbq på eftermiddagen, sola vid sjöarna, åka snowboard i jeans och tshirt. det var ca 30 grader nåra av dagarna vi var där nu i maj, och jag snackade med en polare som e kvar fortfarande för någon dag sen och då var det 38 grader och sol nere i dalen. det är rätt sjukt, tänk vad nice det är på glaciären då.. fyyyy. angående boenden så e det inga problem att fixa så länge man inte kommer dit i februari och ska fixa boende på plats så är det värre. är man bara ute i relativt god tid (oktober-november) så är det lätt att ordna boendet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler / BC säsong 07/08 ngn?
Tillbaka
Topp