Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler / BC säsong 07/08 ngn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nejv" data-source="post: 375124" data-attributes="member: 60943"><p>frågor till de som har varit i kanada och tagit med flertalet snowboards hem:</p><p></p><p>hur noga är egentligen flygbolagen med att räkna hur många brädor man har i caset?</p><p></p><p>är det tvång på hardcase?</p><p></p><p>isf, vad hade ni för case? :D</p><p></p><p>jag reser med air canada, vilket jag antar att ni också gjorde</p><p>på deras site står det grejer i stil med:</p><p></p><p>It's important to pack your skis or snowboard equipment properly. A set of snow skis means one pair of skis, poles and boots (or one snowboard and boots) are considered as one piece of checked baggage. No other item(s) can be carried in the container. The equipment must be packed in a rigid, hard shell container specifically designed for shipping.</p><p></p><p>So, whaddaya say?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nejv, post: 375124, member: 60943"] frågor till de som har varit i kanada och tagit med flertalet snowboards hem: hur noga är egentligen flygbolagen med att räkna hur många brädor man har i caset? är det tvång på hardcase? isf, vad hade ni för case? :D jag reser med air canada, vilket jag antar att ni också gjorde på deras site står det grejer i stil med: It's important to pack your skis or snowboard equipment properly. A set of snow skis means one pair of skis, poles and boots (or one snowboard and boots) are considered as one piece of checked baggage. No other item(s) can be carried in the container. The equipment must be packed in a rigid, hard shell container specifically designed for shipping. So, whaddaya say? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler / BC säsong 07/08 ngn?
Tillbaka
Topp