Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler --> Blackcomb 11min med ny gondol!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 308041" data-attributes="member: 29149"><p>Det där har dem snackat om sen 90-talet. En sjukt onödig lift ur skidåknings-synpunkt. Det kommer sannolikt gå fortare att byta berg via byn även i fortsättningen (men kör inte för fort i slow zones för då kommer faktiskt den riktiga polisen!)</p><p> Det egentliga skälen till att bygga är så vitt jag förstår</p><p>-Fame, jag tror den får längst spann i världen</p><p>-Pengar (som sagt dyrt att åka - antagligen endast för bankirer och japaner)</p><p>-Sommarhiking</p><p>Observera dessutom att det definitivt inte rör sig om någon peak-to-peak, snarare midstation-to-midstation.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 308041, member: 29149"] Det där har dem snackat om sen 90-talet. En sjukt onödig lift ur skidåknings-synpunkt. Det kommer sannolikt gå fortare att byta berg via byn även i fortsättningen (men kör inte för fort i slow zones för då kommer faktiskt den riktiga polisen!) Det egentliga skälen till att bygga är så vitt jag förstår -Fame, jag tror den får längst spann i världen -Pengar (som sagt dyrt att åka - antagligen endast för bankirer och japaner) -Sommarhiking Observera dessutom att det definitivt inte rör sig om någon peak-to-peak, snarare midstation-to-midstation. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler --> Blackcomb 11min med ny gondol!
Tillbaka
Topp