boende är billigare om du fixar de i tid , såklart, vi var fyra tjejjer förrförra säsongen och vi bodde för tio tusen per person i tre månader, alltså 40 000 för tre månader ca. liftkort borde du köpa inann ett vist datum, tror de är sista oktober, då blir de billigare, men ligger ändå på runt 10000 kronor sänsongskort då.
förutom de tycker jag absolut du ska dra dit om du är sugen på trevliga människor, puder och mycket dimma. parken är också grym.
men vill du bara åka park och ha mkt sol ska du nog hellre åka till mammoth i californinen.
haded så kul