Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jowa81" data-source="post: 33584" data-attributes="member: 28529"><p>hej alla!!</p><p>jag och min kompis är i akut behov av boende i whistler!</p><p>där vi har hyrt in oss verkar ha gått i konkurs (vad säger man, KNAAS!).</p><p>min kompis är redan där och jagar boende, jag tänkte försöka fixa härifrån svedala om möjligt, jag äker över sista januari och det skulle vara trevligt med boende fixat då.</p><p>så om ngn vill hyra sängplatser till två trevliga sthlm-jävlar på 21 år vardera så maila mej johan på</p><p>goodshit112@hotmail.com</p><p>tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jowa81, post: 33584, member: 28529"] hej alla!! jag och min kompis är i akut behov av boende i whistler! där vi har hyrt in oss verkar ha gått i konkurs (vad säger man, KNAAS!). min kompis är redan där och jagar boende, jag tänkte försöka fixa härifrån svedala om möjligt, jag äker över sista januari och det skulle vara trevligt med boende fixat då. så om ngn vill hyra sängplatser till två trevliga sthlm-jävlar på 21 år vardera så maila mej johan på goodshit112@hotmail.com tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler boende
Tillbaka
Topp