Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler - dela boende!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lina4ever" data-source="post: 96571" data-attributes="member: 14145"><p>Hej, Har gjort 2 vintrar i Whistler och vet att det är supersvårt att få boende. Särskillt på plats. Vi bodde på snuskigt Hostel (som tur är inte finns kvar) första året till en aldeles för hög hyra. </p><p>Andra året hade vi kontakter som tur var. Fixa nåt snarast! Kronan är ju starkare nu o jag vet inte hur det är med arbetstillstånd, men när vi åkte var även det nästan hopplöst. Glöm barer och restauranger.</p><p>Barnpassning eller städning är det som gäller. Om man inte tar jobb som vollentär och säljer liftbiljetterna förstås <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />.</p><p></p><p>En tröst är ju att backarna aldrig tar slut och att det är otroliga o-preparerade ytor.</p><p>Lycka Till o berätta gärna hur det går!</p><p></p><p>/Lina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lina4ever, post: 96571, member: 14145"] Hej, Har gjort 2 vintrar i Whistler och vet att det är supersvårt att få boende. Särskillt på plats. Vi bodde på snuskigt Hostel (som tur är inte finns kvar) första året till en aldeles för hög hyra. Andra året hade vi kontakter som tur var. Fixa nåt snarast! Kronan är ju starkare nu o jag vet inte hur det är med arbetstillstånd, men när vi åkte var även det nästan hopplöst. Glöm barer och restauranger. Barnpassning eller städning är det som gäller. Om man inte tar jobb som vollentär och säljer liftbiljetterna förstås ;). En tröst är ju att backarna aldrig tar slut och att det är otroliga o-preparerade ytor. Lycka Till o berätta gärna hur det går! /Lina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler - dela boende!
Tillbaka
Topp