Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler säsong 09/10, tips om boende.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JonSnow" data-source="post: 508171" data-attributes="member: 91128"><p>Tjena,</p><p> jag å 4 andra personer planerar att säsonga i Whistler nästa säsong. Har letat i forumet efter några bra länkar för att hitta ett boende, dock är det ända jag har hittat piquenewsmagazine.com.</p><p> Är den någon som har kontakter eller som har/befinner sig där just nu som kan rekommendera något boende? (vi planerar att vara där hela säsongen, från öppningsdagen till långt in på våren :P) </p><p></p><p>BTW har hört att OS ska gå där nu, hur mycket folk kan det förväntas bli? tänker mest på om de blir trångt i backen/pisterna och om man i så fall borde satsa på att dra sig innåt landet ex KH, Revelstoke, Whitewater etc.?</p><p></p><p> Alla svar eller kommentarer är hjärtligt välkomna. Tack på förhand ^^</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JonSnow, post: 508171, member: 91128"] Tjena, jag å 4 andra personer planerar att säsonga i Whistler nästa säsong. Har letat i forumet efter några bra länkar för att hitta ett boende, dock är det ända jag har hittat piquenewsmagazine.com. Är den någon som har kontakter eller som har/befinner sig där just nu som kan rekommendera något boende? (vi planerar att vara där hela säsongen, från öppningsdagen till långt in på våren :P) BTW har hört att OS ska gå där nu, hur mycket folk kan det förväntas bli? tänker mest på om de blir trångt i backen/pisterna och om man i så fall borde satsa på att dra sig innåt landet ex KH, Revelstoke, Whitewater etc.? Alla svar eller kommentarer är hjärtligt välkomna. Tack på förhand ^^ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler säsong 09/10, tips om boende.
Tillbaka
Topp