Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler säsong 2011/2012 ?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="halfwaycrook" data-source="post: 879666" data-attributes="member: 60661"><p>jag var där runt 4 månader, totalen blev väl runt 70 - 80.. men då jobbade jag inte.</p><p>de flesta jobb där nere är deltid, då alla vill ha deltid.</p><p>som du förstår kan jag omöjligt räkna ut hur mycket du kommer göra av med, beror helt på hur mycket du festar å hur mycket sprit du dricker.</p><p></p><p>tänk bara på att det är bra mycket dyrare än sverige, likt norge i många fall</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="halfwaycrook, post: 879666, member: 60661"] jag var där runt 4 månader, totalen blev väl runt 70 - 80.. men då jobbade jag inte. de flesta jobb där nere är deltid, då alla vill ha deltid. som du förstår kan jag omöjligt räkna ut hur mycket du kommer göra av med, beror helt på hur mycket du festar å hur mycket sprit du dricker. tänk bara på att det är bra mycket dyrare än sverige, likt norge i många fall [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler säsong 2011/2012 ?!
Tillbaka
Topp