Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler - Säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="adventureseeker" data-source="post: 179180" data-attributes="member: 64212"><p>Det låter ju bra det att det är goda chanser att hitta boende..</p><p></p><p>Skönt för dig att du löst boendet, vilket område? Det verkar ju finnas bra kommunikation runtom Whistler så de flesta locations kanske är okej..</p><p></p><p>En fråga till..hur löste du boendet? Via mailkontakt eller ringde du direkt på annonserna?</p><p></p><p>Tänkte ta in första veckan på nåt sunktigt guesthouse o sedan toksöka när man kommer dit.. Har hyrt ut min lgh i Sverige så nu är det noreturn till Canada.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="adventureseeker, post: 179180, member: 64212"] Det låter ju bra det att det är goda chanser att hitta boende.. Skönt för dig att du löst boendet, vilket område? Det verkar ju finnas bra kommunikation runtom Whistler så de flesta locations kanske är okej.. En fråga till..hur löste du boendet? Via mailkontakt eller ringde du direkt på annonserna? Tänkte ta in första veckan på nåt sunktigt guesthouse o sedan toksöka när man kommer dit.. Har hyrt ut min lgh i Sverige så nu är det noreturn till Canada. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler - Säsong
Tillbaka
Topp