Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler - Säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="adventureseeker" data-source="post: 179196" data-attributes="member: 64212"><p>:=) Jo nog lär det lite festande och afterskiöl när man väl är där, bara menar att jag kommer inte som vissa polare till mig som gjort säsong att hårdfesta typ 6 dar i veckan..</p><p></p><p>Men allt beror på situationen när man kommer dit..är det bra "ratio"(kanske bara de som sett torsk på tallin som fattar detta uttryck) så är väl risken stor att man hänger en hel del ute ändå.</p><p></p><p>Creekside verkar soft, får man lov o fråga vad ni betalar per person/mån?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="adventureseeker, post: 179196, member: 64212"] :=) Jo nog lär det lite festande och afterskiöl när man väl är där, bara menar att jag kommer inte som vissa polare till mig som gjort säsong att hårdfesta typ 6 dar i veckan.. Men allt beror på situationen när man kommer dit..är det bra "ratio"(kanske bara de som sett torsk på tallin som fattar detta uttryck) så är väl risken stor att man hänger en hel del ute ändå. Creekside verkar soft, får man lov o fråga vad ni betalar per person/mån? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler - Säsong
Tillbaka
Topp