Whistler Village - har en plats ledig!

Deem

Medlem
Har hittat ett boende för 4 pers men för långtidsboende får endast 2 st bo där.

Det är nyrenoverat, har balkong, gratis WIFI internet, Flatscreen TV med dvd-spelare, tvättstuga på rummet, "gas fireplace" och mycket mer.

En dubbelsäng samt en bädsoffa finns. Fullt utrustat kök och läget är så centralt det kan bli. Det tar ca 5 min att gå till Whistler gondola.

Jag var i Whistler i början av året 2 veckor och då bodde jag precis vid detta boende. Perfekt läge och priset per person kommer då ligga på 6600:- i månaden.

Är du intresserad så hör av dig :)

//Max

tja mycket intresserad, berätta lite mer om när du tänkte åka osv .. vad dina planer för säsongen är?? jobb - några kontakter osv?

hallengren87 sa:
tja mycket intresserad, berätta lite mer om när du tänkte åka osv .. vad dina planer för säsongen är?? jobb - några kontakter osv?
Jag tänkte åka ca den 30 Nov och hem 30 April. Jag har varit i Whistler 2 gånger innan och nu vill jag göra en säsong där och jobba såklart :) Kommer bli en sjuk säsong.. la till dig på msn så kan vi prata mer där

Tjaa! vi är dock 2 st. låter sjukt intressant! men berätta först hur du hittade detta?! om du har plats för 2 så är vi jätte intresserade. jag gjorde säsong i val disere förra året o ska ni till whistler. vill såklart helst bo i village! Hör av dig! Sara

Heej, jag åker själv och är mer än intresserad av detta boende. själv åker jag den 17 novemeber och stannar till den 30 april. Hör gärna av dig!!
//Karin

Hej! Jag heter Sandra, 20 år och tycker ditt erbjudande låter riktigt najs! Tänkte själv åka runt den 1 dec och hem i juni. Lägg gärna till mig på min msn så kanske vi kan snacka mer där!
Kram Sandra

Tillbaka
Topp