Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davidL" data-source="post: 59292" data-attributes="member: 35380"><p>Åk en månad tidigare istället, och åk då inte till Whistler utan Red Mountain istället. Då få ni gärna dela lya med mig och min kompanjon. För dryga fem tusen får per månad får ni, förutom förstklassigt sällskap, boende med kokvrå, liftkort och frukost alla dagar. Helt enorm deal! Dessutom ingår skjuts till och från backen. Det finns två platser kvar i vårt rum, men han vill säkert hyra ut fler...</p><p></p><p>Vi hörs</p><p>//David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davidL, post: 59292, member: 35380"] Åk en månad tidigare istället, och åk då inte till Whistler utan Red Mountain istället. Då få ni gärna dela lya med mig och min kompanjon. För dryga fem tusen får per månad får ni, förutom förstklassigt sällskap, boende med kokvrå, liftkort och frukost alla dagar. Helt enorm deal! Dessutom ingår skjuts till och från backen. Det finns två platser kvar i vårt rum, men han vill säkert hyra ut fler... Vi hörs //David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler
Tillbaka
Topp