Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karin76" data-source="post: 64415" data-attributes="member: 36692"><p>Tjenis,</p><p>på onsdag den 14 åker jag till whistler och letar nu boende för fullt. Finns det någon som vill dela så kan vi gå i hop och leta tillsammans. Jag kommer att stanna i två månader.</p><p></p><p>Eller finns det någon vänlig själ som redan är där som vill låna ut en lite sovplats till mig de första dagarna. Jag betalar självklar för det även om sovplatsen är liten.</p><p>Det vore supersnällt, om jag inte hittar något till på torsdag...</p><p></p><p>Ha det gott ni som redan är på plats, Kram Karin</p><p></p><p>ring eller maila,</p><p>0704-933125</p><p>l00_lan@l.kth.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karin76, post: 64415, member: 36692"] Tjenis, på onsdag den 14 åker jag till whistler och letar nu boende för fullt. Finns det någon som vill dela så kan vi gå i hop och leta tillsammans. Jag kommer att stanna i två månader. Eller finns det någon vänlig själ som redan är där som vill låna ut en lite sovplats till mig de första dagarna. Jag betalar självklar för det även om sovplatsen är liten. Det vore supersnällt, om jag inte hittar något till på torsdag... Ha det gott ni som redan är på plats, Kram Karin ring eller maila, 0704-933125 l00_lan@l.kth.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Whistler
Tillbaka
Topp