Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SofieSofie" data-source="post: 93485" data-attributes="member: 42521"><p>Jag och en eller två killkompisar ska också dra till whistler... micke drar typ den 15 december.. och jag måste va hemma över jul så jag drar så fort jag hittar en schysst flygbiljett.. de blir billigare runt den 12 januari typ.. så då drar jag.. </p><p></p><p>hehe vi har inte planerat.. jag har planerat att skicka iväg micke själv att leta boende.. men vill ju helst hitta något redan innan så han vet vart han ska ta vägen...</p><p></p><p>själv?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SofieSofie, post: 93485, member: 42521"] Jag och en eller två killkompisar ska också dra till whistler... micke drar typ den 15 december.. och jag måste va hemma över jul så jag drar så fort jag hittar en schysst flygbiljett.. de blir billigare runt den 12 januari typ.. så då drar jag.. hehe vi har inte planerat.. jag har planerat att skicka iväg micke själv att leta boende.. men vill ju helst hitta något redan innan så han vet vart han ska ta vägen... själv? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler
Tillbaka
Topp