Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler0304
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pedalmosaren" data-source="post: 47759" data-attributes="member: 13621"><p>Om du har en skidlararlicens, typ 2 eller vad det heter i sverige, och pratar forstalig engelska sa har du rigtigt god chans att fa ett jobb pa berget. Whistler/Blackcomb anstaller garna europeer, svenskar inkluderade. Sitt forsta ar man jobbar sa blir man inkvarterad i lagenhet i whistler som anlaggningen star for. Samma sak me de flesta affarerna och barerna, forsta aret sa far man gratis bostad. Sug pa den ni. //good times, great music</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pedalmosaren, post: 47759, member: 13621"] Om du har en skidlararlicens, typ 2 eller vad det heter i sverige, och pratar forstalig engelska sa har du rigtigt god chans att fa ett jobb pa berget. Whistler/Blackcomb anstaller garna europeer, svenskar inkluderade. Sitt forsta ar man jobbar sa blir man inkvarterad i lagenhet i whistler som anlaggningen star for. Samma sak me de flesta affarerna och barerna, forsta aret sa far man gratis bostad. Sug pa den ni. //good times, great music [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
whistler0304
Tillbaka
Topp