Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
White Trash
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JP_Collen" data-source="post: 54729" data-attributes="member: 28883"><p>tycker inte filmen lever upp til förväntningarna..dåliga sessions med alla åkare förutom jon larsson..bla jon olsson har ju mest gamla bilder från när han åker och inga nya..tycker inte man ska hänga upp denna i julgranen..sen lavinfilmen var ju bara ett skämt..så gammal..har sett den för mycket, måste ju finnas andra filmer om laviner..</p><p>sen bara typ 33 min och massor av åkare..inte bra..60 min vore bra..men svenskar har ju inte lika stor budget som usa...</p><p>filmen hade ju sina glimtar här å där (JON LARSSON=grym..) men de kan bättre...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JP_Collen, post: 54729, member: 28883"] tycker inte filmen lever upp til förväntningarna..dåliga sessions med alla åkare förutom jon larsson..bla jon olsson har ju mest gamla bilder från när han åker och inga nya..tycker inte man ska hänga upp denna i julgranen..sen lavinfilmen var ju bara ett skämt..så gammal..har sett den för mycket, måste ju finnas andra filmer om laviner.. sen bara typ 33 min och massor av åkare..inte bra..60 min vore bra..men svenskar har ju inte lika stor budget som usa... filmen hade ju sina glimtar här å där (JON LARSSON=grym..) men de kan bättre... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
White Trash
Tillbaka
Topp