Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whitewater eller Red Mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Highway" data-source="post: 7801" data-attributes="member: 12635"><p>Jag tycker nog lite bättre om Red än föregående men helt klart är att både Red mountain och Whitewater är väl värda att besöka..</p><p>Ett ställe i Red som jag blev grymt förtjust i är ett område som dom kallar för ”Paradise” och det är grymt bra skogsåkning,,, sen finns det en uppsjö av andra riktigt bra ställen. Ett tips är att hänga på en mountain guide ett par åk det är gratis och då visar dom säkert några riktigt bra ställen…</p><p>Boende och annat kan du hitta på www.rossland.co</p><p></p><p>Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Highway, post: 7801, member: 12635"] Jag tycker nog lite bättre om Red än föregående men helt klart är att både Red mountain och Whitewater är väl värda att besöka.. Ett ställe i Red som jag blev grymt förtjust i är ett område som dom kallar för ”Paradise” och det är grymt bra skogsåkning,,, sen finns det en uppsjö av andra riktigt bra ställen. Ett tips är att hänga på en mountain guide ett par åk det är gratis och då visar dom säkert några riktigt bra ställen… Boende och annat kan du hitta på www.rossland.co Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whitewater eller Red Mountain
Tillbaka
Topp