Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
wide bräda och storlek 44 med foot shrinkage tech
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KungMartin" data-source="post: 982700"><p>men du sa ju att den ej kmr kännas mindre klumpig om jag har en ytmässigt större boot? wide är ju till för boots med större yta?</p><p></p><p>som jag sa, det rekommenderas tydligen 26 cm midjebrädd för storlek 44+. nu kör jag på 44 med shrinkage, alltså ytmässigt 43-43,5. kör jag utan shrinkage blir det mindre otäckt yta på brädkanterna lr hur? alltså bättre kontroll.</p><p></p><p>hade jag kört på en icke-wide hade den tydligen vart för smal för 44 strlk. nu är den snäppet för bred istället, vilket jag tror att jag föredrar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KungMartin, post: 982700"] men du sa ju att den ej kmr kännas mindre klumpig om jag har en ytmässigt större boot? wide är ju till för boots med större yta? som jag sa, det rekommenderas tydligen 26 cm midjebrädd för storlek 44+. nu kör jag på 44 med shrinkage, alltså ytmässigt 43-43,5. kör jag utan shrinkage blir det mindre otäckt yta på brädkanterna lr hur? alltså bättre kontroll. hade jag kört på en icke-wide hade den tydligen vart för smal för 44 strlk. nu är den snäppet för bred istället, vilket jag tror att jag föredrar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
wide bräda och storlek 44 med foot shrinkage tech
Tillbaka
Topp